marți, 23 august 2011

My chemical - Story

E timpul sa imi spun si eu povestea.
Ma numesc Gabriela, dar prietenii imi spun Gabi sau AG.
Am descoperit accidental formatia, acum 6 ani. Da, sunt o veterana. Fiind mare fana a stilului punk, si crescand ascultand doar rock altervativ am fost mai mult decat incantata atunci cand am auzit pentru prima data melodia Helena.
Anii au trecut, iar interesul meu pentru formatie a crezut. Am ajuns sa o consider formatie preferata chiar daca in primul an cat i-am ascultat nici nu stiam cum arata. M-au fascinat melodiile lor, astfel incat nu am mai fost interesata sa caut si alte date despre ei.
Impreuna cu Cristina, sper sa aducem blogul la nivelul unui fan club national, deoarece in Romania sunt fani, chiar daca putini...dar sunt in crestere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu