marți, 23 august 2011

How i heard about MCR

Hey…numele meu este Cristina Ispas, sunt din Craiova si ce e cel mai important este ca sunt o mare fana My Chemical Romance <3. Ei bine..am facut acest blog care defapt ar trebuii sa fie un fanclub…dar din pacate in Romania nu sunt prea multi fani (care sunt defapt fane) My Chemical Romance asa ca nu am facut un fanclub. Eu am inceput sa ascult My Chemical Romance acum 3 luni (spre rusinea mea, pentru ca trebuia sa-mi dau seama mai de demult ca My Chemical Romance este o formatie geniala), prin intermediul  furnizorului meu de servicii de televiziune (caruia nu-i fac reclama, pentru ca idea este sa vorbim despre My Chemical Romance ), pe care il iubesc..pentru ca a introdus MTV Rocks. Mie…recunosc..nu imi placea rock-ul deloc.. si intr-o seara..nu aveam ce sa fac..si schimbam canalele cu nemiluita..cand am ajuns la MTV Rocks..si programul difuzat la ora aceea tarzie din dupa amiaza era My Chemical Romance Evolution Of. Eu…ca taranu care aunge in oras si vede pentru prima data un mall, zic…mama ce draguti sunt…pacat ca sunt prea ratati si canta muzica asa de idioata…dar..pana a sosit momentul magic si au bagat Sing. M-am indragostit pe loc de melodia aia..si  mi-a placut asa de mult incat le-am descarcat toata discografia de pe net..si de atunci am devenit eu fana My Chemical Romance.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu